چگونه نیترات را از بدن دفع کنیم؟

چگونه نیترات را از بدن دفع کنیم؟

دفع نیترات از بدن با تصفیه آب

آلودگی منابع آب، وجود آلاینده و آلودگی در هوا و همینطور استفاده بیش از حد از سموم در صنعت کشاورزی و تولید آلاینده توسط صنایع باعث شده در زندگی‌ها ماده خطرناکی به نام نیترات سدیم حضور داشته باشد که وجود آن در بدن باعث بروز انواع بیماری‌ها و اختلالات از جمله سرطان خواهد شد. باتوجه به اینکه زندگی شهری به مصرف مواد خوراکی مختلفی بعضا ناسالم گره خورده است، بیشتر پزشکان توصیه می‌کنند حتما در منزل خود از دستگاه تصفیه آب مناسب و همینطور روش‌های مختلف برای سم‌زدایی استفاده کنید تا بدنی سالم‌تر داشته باشید. با این مقاله از گروه بازرگانی ایوا همراه باشید تا چندتا از بهترین روش‌های سم زدایی این ماده خطرناک از بدن را بررسی کنیم.

نیترات سدیم یک عامل خطرناک

در مقاله قبلی ایوا درباره ماهیت نیترات و خطرناکی این ماده صحبت کردیم و گفتیم که اگر مصرف آب حاوی نیترات مداوم باشد دور دهان و چشم تیره خواهد شد و این علائم از مهمترین نشانه‌های سندروم بلوبری می‌باشد. همینطور گفتیم که بسیاری از صنایع و همینطور استفاده از سموم در کشاورزی باعث وارد شدن این ماده به چرخه آب خواهد شد و اگر لوله کشی آب و کانال‌های انتقال دهنده آب دچار اختلال باشد، نیترات سدیم با ورود به چرخه آب مصرفی می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را به ما وارد کند. پس از این رو توصیه برای حفظ سلامت خود و خانواده‌تان از دستگاه تصفیه آب مناسب استفاده کنید تا خیال خود را از مصرف آبی سالم و سلامت راحت کنید.

برای خواندن مقاله مضرات نیترات را بهتر بشناسید اینجا کلیک کنید

چند روش مناسب برای سم زدایی

سم‌زدایی باعث خواهد شد که نیترات سدیم از بدن شما خارج شده و بدنی سالم و سلامت داشته باشید. دیتاکس یا سم‌زدایی مرحله‌ای است که شما تمام مواد غذایی سمی را از بدن خود خارج کرده و با انجام آن بدن شما راحت‌تر می‌تواند بازسازی شده و مواد ناسالم داخل بدن را دفع کند. از گذشته تا به امروز مصرف مواد طبیعی روش‌هایی بی‌نظیر برای کمک به بدن در خلاص شدن از شر مواد سمی فلز سنگین و چربی‌های محلول به شمار رفته و وجود آنان در سبد غذایی باعث خواهد شد تا زودتر این مواد ناسالم از بدن دفع شوند. روزه گرفتن نیز یکی دیگر از روش های سنتی است که باعث حذف این ماده خطرناک از بدن می شود. در ادامه نیز به چند روش کارآمد برای حذف نیترات سدیم از بدن اشاره خواهیم کرد.

چای سبز میل کنید

بسیاری از پزشکان و به خصوص متخصصان طب سنتی توصیه می‌کنند که ما نیز مانند مردم شرق آسیا مصرف چای سبز را در اولویت قرار داده و آن را وارد سبد غذایی خود کنیم. چراکه چای سبز، سرشار از آنتی ‌اکسیدان است و با تولید گلوتاتیون یک آنتی‌اکسیدان حامل، به سم‌‌زدایی بدن کمک خواهد کرد. چای سبز همچنین حاوی ریزمغذی‌هایی مثل پلی فنول است که تولید هورمون‌های چربی‌سوز را تحریک کرده و باعث لاغری خواهد شد.

یک لیوان آب به همراه آبلیمو مصرف کنید

مصرف روزانه آبلیمو در بلند مدت معجزه خواهد کرد! اسید سیتریک موجود در لیموترش علاوه بر کمک به سم‌ زدایی به کبد در تولید صفرا نیز کمک می‌کند و با تولید بیشتر صفرا، دستگاه گوارش بهتر کار خواهد کرد. لیموترش هم‌چنین فضای بدن را قلیایی می‌نماید و بنابراین، بدن را نسبت به بیماری‌ها مقاوم می‌کند. از این رو توصیه می شود که حتما روز خود را با مصرف یک لیوان آب به همراه چند قطره آبلیمو شروع کنید. اگر آبی که نوش جان می کنید تصفیه شده باشد که فوق العاده است!

برای خواندن مقاله آلودگی‌های آب لوله کشی اینجا کلیک کنید

چرخاندن روغن نارگیل در دهان

یک قاشق غذاخوری روغن طبیعی نارگیل را در دهان ریخته و آن را 15 تا 20 دقیقه در دهان نگه داشته و بعد از چرخاندن آن را بیرون ریخته و مسواک بزنید. لازم است که تا 30 دقیقه بعد از این کار، چیزی میل نکنید و این کار را هر روز صبح ناشتا انجام دهید.

چرخاندن روغن نارگیل در دهان، ترشح هورمون‌های تنظیم متابولیسم را تحریک کرده و سبب کاهش وزن نیز می‌شود. همچنین این کار بوی بد دهان را از بین برده، دندان‌ها را سفید کرده و سلامتی دهان را افزایش خواهد داد. علاوه بر استفاده از روش های بالا و همینطور مصرف آب تصفیه شده، از دیگر روش هایی که برای از بین بردن نیترات سدیم در بدن استفاده می شود می توان به خوابیدن درست، استفاده از میوه و سبزیجات و همینطور ورزش کردن اشاره کرد.

با خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی از ورود نیترات به بدن جلوگیری کنیم

یکی از مناسب‌ترین و ساده‌ترین راه‌کارهای حذف نیترات، جلوگیری از ورود این ماده خطرناک به بدن ازطریق خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی محسوب می‌شود. چراکه برترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌‌های تصفیه آب ازجمله دستگاه تصفیه ربن، به تکنولوژی اسمز معکوس مجهز است. این تکنولوژی که به‌عنوان مهمترین مزیت تصفیه آب شناخته شده است، قادر است نیترات موجود در آب را به‌همراه دیگر سموم خطرناک و مواد شیمیایی دیگر توسط فیلتر ممبران حذف نماید. در بین انواع دستگاه‌های تصفیه آب، برند roben به‌عنوان یکی از بهترین تصفیه‌ آب‌های موجود در بازار می‌تواند با دفع نیترات آب، آبی گوارا و خالص برای نوشیدن فراهم آورد.

بنابراین شما تنها با صرف هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه قادر به دفع نیترات آب توسط تصفیه آب می‌شوید و سلامت خود و عزیزانتان را حفظ می‌کنید. تصفیه آب زیر سینکی roben در 5 یا 7 مرحله آب لوله‌کشی را تصفیه می‌نماید و آبی گوارا آماده نوشیدن می‌کند. حذف نیترات از آب می‌تواند از بروز مشکلات تیروئیدی، عوارض جبران ناپذیر بر جنین در بارداری و… جلوگیری کند. شما می‌توانید به وب‌سایت گروه بازرگانی ایوا به آدرس www.eevatraidin.com مراجعه نمایید و انواع مدل‌های تصفیه آب ربن را با یکدیگر مقایسه و نسبت به خرید اقدام نمایید. بعد از خرید هرکدام از مدل‌های تصفیه آب، تکنیسین‌های ماهر مجموعه ایوا دستگاه را به‌صورت رایگان برای شما نصب می‌نمایند و گارانتی 24 ماهه دستگاه را به شما ارائه می‎دهند.  

خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب از گروه بازرگانی ایوا

فواید و اثرات نوشیدن آب سالم و گوارا برکسی پوشیده نیست، به‌همین دلیل گروه بازرگانی ایوا جهت حفظ سلامت هموطنان ارجمند امکان خرید اقساطی انواع دستگاه تصفیه آب را فراهم نموده است. این مجموعه با ارائه طرح الماس رفاه درنظر به مشتریان گرامی براساس شیوه‌های متنوعی که در ادامه شرح خواهیم داد خرید دستگاه تصفیه آب را ساده نموده است. شما می‌توانید باتوجه به شرایط خود و بررسی این شیوه‌ها‌ نسبت به خرید از این مجموعه اقدام نمایید، لازم به یادآوری است بعد از بررسی راه‌های خرید درصورت داشتن هرگونه سؤال و دریافت مشاوره می‌توانید ازطریق شماره تلفن 02141063000 با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید و در جریان روند خرید اقساط قرار گیرید.

مشتریان گرامی بعد از انجام تمام مراحل خرید از این مجموعه می‌توانند از خدمات نصب رایگان و گارانتی 24 ماهه دستگاه تصفیه آب بهره‌مند شوند.

ممنون از اینکه تا انتها با این مقاله از گروه بازرگانی ایوا همراه بودید. شما عزیزان برای ارتباط با کارشناسان گروه بازرگانی ایوا و دریافت مشاوره رایگاه می‌توانید از طریق صفحه چت آنلاین در سایت رسمی گروه بازرگانی ایوا و یا تماس با شماره 41063000 اقدام کنید.

اینستاگرام ایوا

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *