چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم؟

چرا باید از دستگاه تصفیه آب استفاده کنیم؟

استفاده از دستگاه تصفیه آب مناسب

وابستگی ما به آب و نوشیدن آب سالم امری حیاتی و ضروری برای بقا است و ما بدون استفاده از آب سالم شاید در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن تا چند وز بیشتر زنده نمانیم. با اینکه حدود دو سوم کره زمین از آب تشکیل شده است، اما تمام آب موجود در این کره خاکی، آنقدراهم برای نوشیدن و مصارف روزانه ما مناسب نیستند و دارای آلودگی‌هایی می‌باشند که باید قبل از مصرف آن‌ها را از بین برد. باکتری‌ها و آلودگی‌هایی در آب شهری و لوله کشی وجود دارد که مصرف آن در درازمدت برای سلامتی ما خطرساز خواهند شد. اما راهکار چیست و چگونه می‌توان برای خود و خانواده‌مان آبی سالم و بدون آلودگی فراهم کنیم!؟ با این مقاله از بازرگانی ایوا همراه باشید تا بهترین راهکار برای از بین بردن آلودگی‌های موجود در آب یعنی استفاده و نصب دستگاه تصفیه آب خانگی را بررسی کنیم.

 

آلودگی‌های شبکه انتقال

بخش مهمی از آلودگی‌های آب نتیجه صنعتی شدن شهرها و افزایش بی‌رویه جمعیت بدون هیچگونه زیرساختی می‌باشد. چراکه در بسیاری از مناطق جهان، شبکه‌های آب رسانی دارای مشکلات متعدد و همچنین پوسیدگی‌های فراوانی است که این خود باعث بروز و وارد شدن انواع آلودگی‌ها به چرخه آب خانگی و صنعتی خواهد شد و نتیجه آن چیزی نیست جز مرگ تعداد بسیاری از انسان‌های بی گناه!

از مهم‌ترین مواردی که در آلودگی‌های آب نقش دارد، زباله‌های کارخانه‌ها و صنایع هستند. برخی از کارخانه‌ها و صنایع که نقش مهمی در چرخه اقتصاد کشور دارند، خود باعث ضرر مالی و معنوی بسیار بزرگی به کشورشان هستند. این کارخانه‌ها ضایعات خود را در همسایگی خود یا در مناطق ضعیف شهرنشینی و در کانال‌های مختلف خالی می‌کنند که اکثرا این مناطق و کانال‌ها به منابع مختلف آب‌های زیرزمینی از جمله استخرها، چاه‌ها و قنات‌ها و رودخانه‌ها متصل شده است.

نتیجه تخلیه این آلودگی‌ها در این مناطق مهم، آلودگی سطحی آب و خاک است که در زیست بوم منطقه نیز تاثیر مخربی خواهد گذاشت. بعد از اینکه این آلاینده‌ها و ضایعات خاک و آب‌های سطحی را آلوده کردند، وارد شبکه آب‌های زیرزمینی و شریان اصلی آب شده و با گذشت زمان باعث آلودگی تمام آب‌های موجود در منابع آب زیرزمینی خواهد شد.

 

برای مطالعه مقاله آلودگی های آب لوله کشی اینجا کلیک کنید

 

مصرف آب شهری؟

بعد از اینکه این آلاینده‌ها از طریق بالا و همینطور مسیرهای مختلفی که در مقالات قبلی ایوا به آن اشاره کردیم وارد چرخه آب شدند، برای مصرف آب و همینطور رساندن آب سالم به چرخه حیات، نیاز به تصفیه اولیه برای از بین بردن آلاینده‌ها و آلودگی‌ها داریم تا بتوانیم آبی سالم را از طریق چرخه آب شهری به منازل برسانیم. این همان کاریست که در سیستم انتقال آب شهری انجام شده و نتیجه آن از بین بردن بسیاری آلودگی‌های موجود در چرخه آب شهری است.

 

اما همانطور که گفتیم مصرف آب شهری آنقدراهم که فکری می‌کنید کار درستی نیست و اگر به سلامت خود و خانواده‌تان اهمیت می‌دهید، باید در منزل خود قبل از مصرف آب، یکبار دیگر آن را تصفیه کرده تا در نتیجه آبی سالم و گوارا میل کنید. چراکه بعد از تصفیه آب شهری، ممکن است لوله‌های شبکه آبرسانی دارای پوسیدگی‌هایی باشد و همینطور از طریق روش‌های مختلف آلودگی‌های متعددی وارد آب لوله کشی شده و در نتیجه آبی ناسالم به دست شما برسد.

 

پس بهتر است برای اینکه خیالتان از آبی که می‌نوشید راحت باشید، از دستگاه تصفیه آب در منزل استفاده کنید تا آب مصرفی عاری از هرگونه آلاینده و آلودگی باشد. برای خرید به همراه نصب رایگان دستگاه تصفیه آب مناسب می‌توانید اینجا کلیک کرده و همینطور اگر سوالی درباره انواع دستگاه تصفیه آب دارید، می توانید با شماره 41063000 تماس بگیرید تا کارشناسان ایوا راهنماییتان کنند.

 

برای مشاهده انواع دستگاه های تصفیه آب زیرسینکی اینجا کلیک کنید

  امیدواریم خواندن این مقاله برایتان مفید بوده باشد. شما عزیزان برای ارتباط با کارشناسان گروه بازرگانی ایوا و دریافت مشاوره رایگاه می‌توانید از طریق صفحه چت آنلاین در سایت رسمی گروه بازرگانی ایوا و یا تماس با شماره 41063000 اقدام کنید.  

اینستاگرام ایوا

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *