110,829,370 ریال

دستگاه تصفیه آب هیوندایی مدل HUF-456

دستگاه تصفیه آب خانگیدستگاه تصفیه آب زیر سینکیهیوندایی

پیشنهاد خرید اقساطی

قیمت نقدی:
110,829,370 ریال
پیش پرداخت:
33,229,370 ریال
تعداد چک ها:
2 فقره
مبلغ چک ها:
38,800,000 ریال

قیمت اقساطی:
110,829,370 ریال

نوع دستگاه : دستگاه تصفیه آب زیرسینکی هیوندایی بدون پمپ و مخزن

مدل : HUF-456

دارای فیلتر UF

بدون پایه

شیر مجزا

طول : 36 سانتی متر

عرض : 25 سانتی متر

ارتفاع : 38 سانتی متر

وزن : 14 کیلوگرم

- +

شرح

بررسی و مشخصات دستگاه تصفیه آب HUF-456

 

کمبود آب شرب و سالم، به دلایل فیزیکی و شیمیایی متعدد نه تنها در ایران، بلکه در کل جهان به یک مشکل جدی تبدیل شده است. داشتن آب آشامیدنی سالم، حق انسان هاست. اما آلودگی هایی نظیر مواد شیمیایی، فلزات سنگین، مواد آلی و… ، انسان را از داشتن آب سالم محروم میکنند. راه حل از بین بردن این نوع آلودگی ها چیست؟ به‌صرفه ترین راه حل این مشکل، استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است. شما با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، می‌توانید تمام املاح مضر آب رو تصفیه کرده و در هر زمان، آب سالم و زلال بنوشید.در ادامه به بررسی یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار یعنی دستگاه تصفیه آب HUF-456 می پردازیم.

 

وجود برند های مختلف و  کالاهای تقلبی ارزان قیمت در بازار ایران، پیدا کردن دستگاه تصفیه آب مناسب رابه امری ممکن، اما سخت تبدیل کرده است، که نیازمند تحقیق زیاد است.

بازرگانی ایوا با 20 سال سابقه در حوزه ی تصفیه آب خانگی، برای سهولت و رفع این مشکل و تامین سلامت افراد خانواده، دستگاه های تصفیه آب زیرسینکی با کیفیت شامل برند های ربن آلمان و هیوندای کره را وارد بازار ایران کرده است.

 

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی هیوندایی مدل HUF-456، دستگاهی در کلاس جهانی!

دستگاه تصفیه آب زیرسینکی هیوندایی مدل HUF-456 به روش UF و با استفاده از فیلتر های مرغوب، در 4 مرحله آلودگی های خاص و املاح مضر آب شهری را تصفیه کرده و آبی با بهترین کیفیت برای شما به ارمغان می‌آورد.

به طور خلاصه مراحل تصفیه دستگاه تصفیه آب هیوندایی مدل HUF-456 به شرح زیر می‌باشد:

  1. حذف نیترات
  2. حذف زنگ آهن
  3. حذف ذرات ریز معلق در آب و مواد شیمیایی و میکروبی
  4. حذف کلر و مواد آلی
  5. حذف کامل تیرگی و بوی نامطبوع

 

فیلتر ها

فیلتر الیافی ( P.P ): فیلتر الیافی، ساخته شده از الیاف پلی پرو پیلن معروف به فیلتر P.P، اولین مرحله تصفیه آب که شن و ماسه و گل و لای موجود در آب شهری را که باعث بروز سنگ کلیه می‌شوند از آب تصفیه می‌کند. فیلتر الیافی هیوندایی، اصلکره، به دلیل تراکم و قابلیت جذب بالا تا 1 میکرون، یکی از مرغوب ترین و بهترین فیلتر های موجود در بازار است که در این دستگاه از آن استفاده شده است.

 

فیلتر کربن اکتیو گرانول ( UDF ): فیلتر کربن اکتیو گرانول، ساخته شده از ذغال فعال گیاهی کوکونات، دومین مرحله تصفیه آب است. وظیفه این فیلتر کاهش بو، طعم بد، کلر، سموم و حذف گاز های شیمیایی محلول در آب است. فیلتر کربن گرانول 100% کوکونات هیوندایی، به دلیل داشتن جنسی از مواد دارای پایه گیاهی، مقدار کلر موجود در آب شهری را جذب و بو و طعم نامطلوب آب رو کاهش می‌دهد.

 

فیلتر کربن بلاک  ( CTO ): فیلتر کربن بلاک 100% کوکونات هیوندایی، ساخته شده از یک لایه محافظ پلی پرو پیلن و مغزی کربن جامد فعال گیاهی کوکونات، سومین و آخرین مرحله پیش تصفیه می‌باشد. این فیلتر مکمل فیلتر مرحله دوم است و آلودگی های شیمیایی تا 0.005میکرون را تصفیه می‌کند.

 

فیلتر UF: در مدل HUF-456، از فیلتر اصل کره آنتی باکتریال UF استفاده شده که با استفاده از این فیلتر، میکروب های موجود در آب رو از بین رفته و آبی سالم برای شما فراهم می‌شود.

 

هوزینگ 

هوزینگ ها: برای هوزینگ باید دقت کرد که از جنس درجه یک استفاده شود. چراکه جنس بی کیفیت و تقلبی به مرور زمان ترک خورده و باعث بروز نشتی آب می‌شود. در دستگاه تصفیه آب زیرسینکی هیوندایی مدل HUF-456 از هوزینگ های ساخت کره استفاده شده است که بهترین جنس موجود در بازار می‌باشد. این هوزینگ ها کهنه نمی‌شوند و نگران نشتی آب نخواهید شد.

 

دیگر مشخصات مهم دستگاه 

 

شیر برداشت: به منظور سهولت برای استفاده از آب تصفیه شده، شیر برداشت ستاره‌ای مغزی کوچک در دستگاه تصفیه آب زیرسینکی هیوندایی مدل HUF-456 تعبیه شده است.

 

پک لوازم اختصاصی نصب: این پک از بهترین قطعات وارداتی شامل آچار هوزینگ، شیر مخزن، شیر برداشت، مجموعه شیر ورودی و شلنگ تشکیل شده است.

 

اتصالات: زانویی هوزینگ، زانویی فیلتر، سه راهی هوزینگ از جمله اتصالات وارداتی بکار رفته در دستگاه تصفیه آب زیرسینکی هیوندایی مدل HUF-456 بشمار می‌آیند.

 

سایر مشخصات:  برای سایر مشخصات دستگاه تصفیه آب زیرسینکی هیوندایی مدل HUF-456 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

  • جنس بدنه : فلزی با رنگ دولایه
  • طول : 40 سانتی متر
  • عرض : 24 سانتی متر
  • ارتفاع : 47 سانتی متر
  • وزن : 14 کیلوگرم

لازم بذکر است کلیه متریال به کار برده شده در دستگاه، دارای استاندارد FOOD GRADE می‌­باشد.

اطلاعات تکمیلی

وزن 14 کیلوگرم

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دستگاه تصفیه آب هیوندایی مدل HUF-456”

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.